Internet-provayder

Contacts

2019-yil 30-yanvardagi AA № 0006699-sonli Nizom va litsenziya asosida ish yurituvchi, bundan keyin Provayder deb yuritiladigan SIRIUS TELECOM savdo belgisi “INFOBOX” MChJ shu bilan jismoniy shaxslarga ushbu taklifni taqdim etadi (qabul qiladi). quyidagi shartlar.

 1. UMUMIY QOIDALAR  1.1. Provayder ushbu Shartnomani tuzar ekan, Abonent shaxsiy kompyuterda ishlash uchun zarur bo’lgan ko’nikmalarga, shuningdek, Internetda ishlash ko’nikmalariga ega degan taxminga amal qiladi. 1.2 Ushbu Ommaviy ofertada quyidagi tushunchalar qo’llaniladi: “Abonent” – xizmatlardan tijorat maqsadlarida foydalanish huquqisiz faqat shaxsiy maqsadlarda foydalanadigan, ushbu maqsadlar uchun noyob autentifikatsiya ma’lumotlarini ajratgan holda bunday xizmatlarni ko’rsatish to’g’risida Shartnoma tuzilgan jismoniy shaxs; «Abonent uskunalari, terminal uskunalari» – Abonent manzilida joylashgan aloqa liniyalari (kompyuter, tarmoq kabeli va boshqalar) orqali signallarni uzatish va/yoki qabul qilish uchun texnik vositalar; “Avtorizatsiya” – Provayder serveriga Abonent tomonidan kiritilgan Autentifikatsiya ma’lumotlarini tahlil qilish jarayoni bo‘lib, uning natijalariga ko‘ra Abonent xizmatni olish yoki Shaxsiy kabinetga kirish huquqiga ega ekanligi aniqlanadi. “Autentifikatsiya ma’lumotlari” – Internetdan Shaxsiy kabinetga kirish va/yoki tegishli xizmatni olish uchun foydalaniladigan Abonentning noyob foydalanuvchi nomi (login) va paroli (parol). “Shaxsiy hisob balansi” – ma’lum bir vaqtning o’zida ikkita mablag’ o’rtasidagi farq. Birinchi miqdor shu vaqtgacha Lieva hisobiga kiritilgan mablag’lardan iborat; ikkinchi summa shu vaqtgacha Shaxsiy hisobvaraqdan yechib olingan mablag’lardan iborat. “Shaxsiy hisob raqamiga pul mablag’larini kiritish ” – Abonentning shaxsiy hisobini ko’rsatgan holda Provayderning joriy hisob raqamiga oldindan to’lashi. To‘lovni Provayderning kassasiga naqd pul qo‘yish yoki elektron to‘lov tizimlari (Paynet, Click, UPay, PayME,) yordamida yoki xizmat to‘lov kartalarini xarid qilish va faollashtirish orqali amalga oshirish mumkin. “Provayderning mas’uliyat sohasi” – Provayderga tegishli yoki unga tegishli bo’lgan texnik vositalar va telekommunikatsiya kanallari. “Internet” – bu turli odamlar va tashkilotlarga tegishli bo’lgan kompyuter tarmoqlari va axborot resurslarining global, ixtiyoriy, mustaqil birlashmasi. “Shaxsiy hisob” – Abonentning avans to’lovlari va xizmatlar uchun to’lov sifatida ushbu to’lovlardan ushlab qolingan (debetga) mablag’lar summasi hisobga olinadigan hisobvaraq. Shaxsiy kabinet yagona bo’lib, Provayderning ma’lumotlar bazasida joylashgan bo’lib, xizmatlar ko’rsatishning butun davri davomida doimiy xususiyatga ega bo’lib, mablag’larning kelib tushishi va ularning sarflanishi to’g’risidagi ma’lumotlarning hisobini aks ettiradi. Shaxsiy hisob sahifasi Shaxsiy kabinetning funktsional variantidir va xizmatning rasmiy veb-saytida Shaxsiy hisob bo’limida joylashgan. “Shaxsiy kabinet” – Provayder xizmatining rasmiy veb-saytidagi veb-sahifa, olingan Xizmatlar hajmi va Shaxsiy kabinetning joriy holati to’g’risidagi statistik ma’lumotlarni o’z ichiga oladi. Bunday holda, Shaxsiy kabinetda ko’rsatilgan ma’lumotlar ma’lumotnoma hisoblanadi va Provayderning moliyaviy tizimlaridagi ma’lumotlardan farq qilishi mumkin. Bundan tashqari, ushbu sahifada Abonent muayyan xizmatlarga obuna bo’lishi, ulardan voz kechishi mumkin. «Hisobot oyi» – Abonent tomonidan tanlangan tarif rejasi shartlariga muvofiq, ushbu xizmatga mos keladigan, Abonentning muayyan to’lovlari mos keladigan muayyan xizmatni ko’rsatish uchun kalendar oyi. “Xizmatning rasmiy sayti” – Provayder telekommunikatsiya tarmog‘ining https://siriustelecom.uz manzilida joylashgan axborot resursi. “Provayder” – “INFOBOX” MChJ savdo belgisi SIRIUS TELECOM, tegishli litsenziyalar asosida telekommunikatsiya tarmoqlari (ma’lumotlarni uzatish tarmoqlari va telekommunikatsiya tarmoqlari) xizmatlarini ko’rsatadi; “Ommaviy oferta” – Abonent va Provayder o‘rtasida tarmoqda e’lon qilingan “INFOBOX” MChJning ommaviy oferta shartlari to‘g‘risidagi shartnomani Abonent tomonidan imzolanishi yo‘li bilan tuziladigan ushbu hujjat www.siriustelecom.uz manzilida joylashgan Provayder, bundan keyin “Shartnoma” deb yuritiladi; “abonent trafigini” – abonent uskunasi (kiruvchi trafik) tomonidan Internet tarmog‘idan qabul qilingan va provayder tarmog‘i orqali abonent uskunasi (chiqish trafiki) orqali Internet tarmog‘iga yuboriladigan har qanday ma’lumotlar to‘plami; “Xizmat” – ma’lumotlarni uzatish tarmoqlari, shu jumladan Internet xizmatlarini ulash va taqdim etish, shuningdek ushbu xizmatlarni olish uchun bajarilishi kerak bo’lgan harakatlar. “Oferta aksepti” – Abonent tomonidan “INFOBOX” MChJ ommaviy ofertasi shartlariga bundan keyin “Abonent roziligi” deb ataladi” (1-ilova) imzosi qo‘yilgan holda ofertani to‘liq va so‘zsiz qabul qilish.
  1. SHARTNOMA MAVZUSI.
2.1. Provayder Abonentga ma’lumotlar uzatish tarmog‘i xizmatlarini, shu jumladan Internet tarmog‘iga kirishni ta’minlaydi, Abonent esa ushbu Shartnoma shartlariga muvofiq xizmatlardan foydalanadi va ko‘rsatilgan xizmatlar haqini o‘z vaqtida va to‘liq hajmda, “Abonent”da ko‘rsatilgan tariflar bo‘yicha to‘lash majburiyatini oladi. Xizmatning rasmiy sayti. 2.2. Shartnomaga ko’ra, zarur hollarda Provayder Abonentga uning iltimosiga binoan Xizmatning rasmiy veb-saytida e’lon qilingan tariflarga muvofiq sanab o’tilgan va undiriladigan qo’shimcha xizmatlarni taqdim etish huquqiga ega. 2.3. Ushbu Shartnoma bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatish muddati davomida Provayder, Abonentdan o‘zining zarur uskunasi bo‘lmagan taqdirda, Abonentga xizmat ko‘rsatuvchi telekommunikatsiya uskunasini yaxshi holatda ulash uchun o‘tkazadi. Ushbu Shartnoma bekor qilingan taqdirda, Provayderdan uskunani olgan Abonent Shartnoma bekor qilingan paytdan boshlab, qabul qilingan uskunani provayderga qabul qilingan holatda, hisobga olgan holda qaytarib berishi shart. tabiiy eskirish. 2.4. Uskunani xizmatga ulash uchun Abonentga topshirish, uni Provayderga qaytarish yoki almashtirish Shartnomaning 1-ilovasiga muvofiq amalga oshiriladi. 2.5. Agar Abonentda GPON/GEPON va FTTB texnologiyalaridan foydalangan holda “Provayder” xizmatlaridan to’liq foydalanish uchun mos keladigan shaxsiy telekommunikatsiya uskunasi bo’lsa, 2.3. va 2.4. kuchlarini yo’qotadi. 2.6. Abonentning “Abonent roziligi”ni imzolashi (1-ilova) Abonent tomonidan Shartnomaning ajralmas qismi bo‘lgan Shartnoma shartlari va uning barcha Ilovalarini to‘liq va so‘zsiz qabul qilganligi hisoblanadi (Abonent shartnomasining 370-moddasi). O’zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksi).
  1. XIZMAT KO’RSATISH SHARTLARI.
3.1. Abonentning Xizmatga ulanish muddati ulanish va birinchi oy uchun abonent to‘lovi cl bandlari shartlariga muvofiq to‘langan kundan boshlab 10 (o‘n) ish kunidan oshmaydi. 4.3 va 4.4. 3.2. Abonent Xizmatni ulash uchun texnik ishlar tugagan kundan boshlab 5 (Besh) ish kunidan kechiktirmay tarmoqda avtorizatsiya qilishi kerak. Abonentni avtorizatsiya qilish tarmoqqa ulanganda Abonentning shaxsiy autentifikatsiya ma’lumotlarini kiritish orqali amalga oshiriladi. 3.3. Abonentning xizmatga ulangan payti (xizmatni taqdim etishning boshlanishi) birinchi muvaffaqiyatli Abonent avtorizatsiyasi lahzasidir. 3.4. Abonentning Xizmatlardan foydalanishini haqiqiy boshlash sanasi Provayder tarmog‘ida o‘rnatilgan ulanishlar yoki xarajatlarni hisobga olish (billing) uskunalarini dasturiy nazorat qilish ma’lumotlari asosida Provayder tomonidan belgilanadi. Abonentga xizmatlarni taqdim etish fakti Provayderning xarajatlarni hisobga olish (billing) uskunasining ma’lumotlari bilan tasdiqlanadi. 3.5. Abonentning identifikatsiyasi va Xizmatlar va Shaxsiy kabinetga kirishi Abonentning shaxsiy autentifikatsiya ma’lumotlari yordamida amalga oshiriladi. Bitta login yordamida bir vaqtning o’zida faqat bitta ulanish o’rnatilishi mumkin. 3.6. Abonentning shaxsiy autentifikatsiya ma’lumotlari Abonentga Provayder ofisida beriladi. Abonentga tayinlangan login o’zgarmaydi. Abonent birinchi muvaffaqiyatli avtorizatsiya qilingan paytdan boshlab 24 soat ichida dastlabki parolni (parolni) o’zgartirish majburiyatini oladi.
  1. XIZMATLAR NARXI VA TO’LOV TARTIBI
4.1. Xizmatlar oldindan toʻlov (keyingi oʻrinlarda – “Oldindan toʻlov”) asosida taqdim etiladi. Xizmatlardan foydalanishni boshlagan paytdan boshlab Provayder Abonentning shaxsiy hisobvarag’idagi mablag’lar hisobini yuritadi. Shaxsiy hisobdagi mablag’lar Abonent tomonidan faqat Provayder xizmatlarini to’lash uchun ishlatilishi mumkin. 4.2. Xizmatlarning narxi va tariflash qoidalari ushbu Shartnomaning ajralmas qismi bo‘lgan Provayder tomonidan belgilangan tariflarga (keyingi o‘rinlarda “Tariflar” deb yuritiladi) muvofiq belgilanadi. Tariflar xizmatning rasmiy veb-saytida joylashtirilgan. 4.3. Birlamchi to‘lovga Xizmatga ulanish uchun to‘lov va amaldagi tariflarga muvofiq tanlangan xizmatlardan foydalanganlik uchun oylik Abonent to‘lovi kiradi va Abonentning shaxsiy hisob raqamiga pul mablag‘larini kiritish yo‘li bilan to‘liq to‘lanadi. 4.4. Birinchi oy uchun abonent to‘lovi Xizmatdan foydalangan kundan boshlab oy oxirigacha qolgan kalendar kunlarning haqiqiy sonidan kelib chiqqan holda hisoblanadi. 4.5. Abonent o’zining Shaxsiy kabinetidan Provayderning qo’shimcha xizmatlariga buyurtma berishi va to’lashi mumkin. Qo’shimcha xizmatlarning tarkibi, narxi va ko’rsatish tartibi to’g’risidagi ma’lumotlar Provayder tomonidan rasmiy veb-saytda e’lon qilinadi. Abonent tomonidan qo’shimcha xizmatdan foydalanishning boshlanishi fakti Abonentning uni ko’rsatish shartlari va unga tariflar hamda xizmat uchun haq to’lash bilan roziligidir. 4.6. Provayder Abonentning shaxsiy hisobvarag’idan mablag’larni yechib oladi: 4.6.1. Joriy oy uchun abonent toʻlovi oyiga bir marta, oyning n-kunida 100% oldindan toʻlov shaklida hisobdan chiqariladi. 4.6.2. Mablag’lar tarif limitidan tashqariga chiqqan trafikdan foydalanganlik uchun (limitdan ortiq trafik) limitdan oshib ketgan trafikdan foydalanish faktida yechib olinadi. 4.6.3. 100% oldindan toʻlov shaklida xizmatga buyurtma berishda mablagʻlar qoʻshimcha xizmatlar uchun (SMS xabar berish va h.k.) bir marta yechib olinadi. 4.7.Xizmatlar Abonentga faqat Shaxsiy kabinetdagi ijobiy qoldiq bilan ko‘rsatiladi. Agar Abonent balansi nolga teng bo‘lsa yoki abonent to‘lovini yechib olish uchun yetarli bo‘lmasa, Xizmatni ko‘rsatish avtomatik ravishda to‘xtatiladi. Xizmatdan foydalanish huquqini taqdim etish Shaxsiy hisob balansi xizmatni yangilash uchun etarli bo’lgan hajmga to’ldirilganidan keyin yangilanadi. 4.8. Agar Abonent xizmat ko‘rsatish to‘xtatilgan oydan keyingi bir kalendar oy ichida shaxsiy hisobidagi balansni xizmatni yangilash uchun yetarli miqdorda to‘ldirmasa, Provayder Shartnomani bir tomonlama bekor qilishga, Abonentni o‘chirishga haqli. GPON / FTTB tarmog’idan va portidan. 4.9. Provayder amaldagi tariflardagi o‘zgarishlar va yangilari joriy etilganligi to‘g‘risida Abonentlarni o‘zgartirishlar kuchga kirishidan kamida 10 kun oldin xizmatning rasmiy veb-saytida ma’lumotlarni joylashtirish orqali xabardor qiladi. 4.10. Xizmatlar uchun tariflar milliy valyutada (MSL) ko’rsatilgan va to’lov vaqtida amaldagi barcha soliq va yig’imlarni o’z ichiga oladi. To‘lovlar O‘zbekiston Respublikasi milliy valyutasida (SO‘M) amalga oshiriladi. 4.11. Provayder ushbu Shartnomaning 5.2.4-bandiga muvofiq Tariflarni bir tomonlama o’zgartirishga haqli. 4.12. Tarif rejasida belgilangan trafik limitidan oshib ketgan taqdirda, Abonent limitdan ortiq har bir 1 MB trafik uchun belgilangan reja tariflari bo‘yicha to‘laydi. 4.13. Provayder hisob-kitob davridagi (kiruvchi yoki chiquvchi) abonent trafigining hajmiga ko‘ra limitdan oshgan trafikni to‘lash huquqiga ega. Agar hisobot davrida abonentning chiquvchi trafiki ustunlik qilsa, provayder ushbu davrda chiquvchi trafik uchun hisob-kitoblarni amalga oshirishga haqli. 4.14. Abonent tanlagan tarif rejasida belgilangan trafik limiti ishlab chiqilgandan so‘ng, uning Shaxsiy kabinetida ijobiy qoldiq mavjud bo‘lsa, Abonentning xizmatdan foydalanishi ta’minlanadi. 4.15. Abonent tomonidan limitdan oshib ketgan trafik uchun toʻlangan toʻlov va oyning oxirgi kunida uni isteʼmol qilishning haqiqiy miqdori oʻrtasidagi ijobiy qoldiq keyingi oy uchun oylik Abonent toʻlovini toʻlashda hisobga olinadi. 4.16. Oylik Abonent to‘loviga kiritilgan hisobot oyida Abonent tomonidan iste’mol qilinmagan trafik hajmi, agar bunday imkoniyat tarif rejasida ko‘zda tutilmagan bo‘lsa, keyingi oyga o‘tkazilmaydi. 4.17. Abonent Shartnomani 4.8-bandga muvofiq bekor qilgan taqdirda, amaldagi tariflar bo‘yicha qayta ulanish narxini to‘lash sharti bilan, Provayderning kassasiga, to‘lov kartalariga kerakli miqdordagi pul mablag‘larini kiritish orqali Shartnomaga qayta kirishi mumkin. yoki elektron to’lovlarni qabul qilish tizimlari. 4.18. Shartnoma Abonentning iltimosiga binoan bekor qilingan taqdirda, 11.3-bandda nazarda tutilgan tartibda Provayderga taqdim etiladi. ushbu Shartnomaning 11.4-bandida nazarda tutilgan tartibda Abonentga shaxsiy hisobvaraqda qolgan pul mablag’lari bekor qilingan sanada qaytariladi. Shartnoma bo’yicha, Abonent Shartnomani bekor qilish to’g’risida ariza bergan oy uchun oylik Abonent to’lovi bundan mustasno, 4.19. Agar biron-bir sababga ko’ra, Abonent xizmatdan foydalanishda tanaffus qilmoqchi bo’lsa, bu vaqt davomida tanaffus paytida oylik Abonent to’lovi olinmaydi, u qo’shimcha bron qilish xizmatini tanlashi kerak (Xizmatdan foydalanish imkoniyatini bloklash va tuzatish Abonentni bron qilish davri uchun tizimdagi uning rekvizitlari.Provayder, port va kross-konnekt hisobi). 4.19.1. Rezervasyon muddati ketma-ket uch oygacha bo’lishi mumkin. 4.19.2. Qo’shimcha bron qilish xizmatining narxi amaldagi tariflarda ko’rsatilgan, to’lov Abonentning shaxsiy hisobiga kerakli miqdordagi pul mablag’larini kiritish orqali amalga oshiriladi. 4.20. Tarif rejasini o‘zgartirish Provayder ofisiga yozma ariza berish yoki joriy oy tugashidan 2 (ikki) ish kuni oldin Shaxsiy kabinetga ariza berish orqali amalga oshiriladi. Abonentning tarif rejasi keyingi oyning 1 (birinchi) kunida o’zgartiriladi. 4.21. Agar biron-bir sababga ko‘ra Abonent xizmatlar ko‘rsatishni boshqa manzilga (boshqa manzilga) o‘tkazmoqchi bo‘lsa, u holda u zarur hujjatlar to‘plamini taqdim etgan holda Provayder ofisiga xizmatni o‘tkazish uchun yozma ariza bilan murojaat qilishi shart. 4.21.1. Xizmatni o’tkazish, avvalroq Abonent tomonidan imzolangan “Abonent roziligi” ga qo’shimcha shartnoma imzolagan tomonlar tomonidan rasmiylashtiriladi. 4.21.2. Qo’shimcha pul o’tkazish xizmatining narxi amaldagi tariflarda ko’rsatilgan. To‘lov zarur miqdorda pul mablag‘larini Abonentning Shaxsiy hisob raqamiga kiritish orqali amalga oshiriladi. 4.21.3. Qo‘shimcha o‘tkazma xizmati Tomonlar qo‘shimcha shartnoma imzolagan paytdan e’tiboran 10 (O‘n) ish kuni ichida yangi ulanish manzili bo‘yicha zarur hujjatlar to‘plamini taqdim etgan holda taqdim etiladi. 4.22. Provayderdan bonuslar ko‘rinishida qo‘shilgan aksiyalar davomida Abonentga taqdim etilgan barcha summalar faqat Xizmatlar uchun haq to‘lash uchun sarflanishi mumkin va Shartnoma bekor qilinganda to‘lanmaydi. 4.23. Agar hisobot oyidan keyingi oyning 5 (besh) kalendar kuni o‘tganidan keyin Abonent hisobot oyida ko‘rsatilgan xizmatlar hajmi va sifati to‘g‘risida yozma ravishda asoslantirilgan da’vo taqdim etmasa, Xizmat ko‘rsatilgan hisoblanadi. to’g’ri. 4.24. Kompaniya tomonidan ko’rsatilgan xizmatlar QQSga tortilmaydi.
  1. Provayderning HUQUQ VA MAJBURLARI
5.1. Provayder o’z zimmasiga oladi: 5.1.1. Abonentga O‘zbekiston Respublikasining amaldagi me’yoriy-huquqiy hujjatlari talablarini hisobga olgan holda ushbu Shartnomada ko‘rsatilgan shartlarga muvofiq xizmatlar ko‘rsatish. 5.1.2. Abonentning avans to’lovlarini o’z vaqtida uning Shaxsiy hisobiga o’tkazish. 5.1.3. Abonentga + 99871-202 32 22 raqamiga qo’ng’iroq qilib, texnik yordam xizmatidan telefon orqali maslahat olish imkoniyatini taqdim eting (haftada 7 kun). Maslahatlashuv doirasi Xizmatlarni taqdim etish bilan bog’liq muayyan masalalar bilan cheklangan. 5.1.4. Abonentga Shaxsiy kabinetga kirish imkoniyatini taqdim eting. Xizmatlarni ko‘rsatish to‘xtatilgan taqdirda, Shartnoma amal qilish muddati davomida Shaxsiy kabinetdan Abonent Internet tarmog‘i orqali foydalanishi mumkin bo‘lib qoladi. 5.1.5. Abonent tomonidan Xizmatdan foydalanish tartibi va u tuzgan Shartnomaning boshqa shartlari to’g’risidagi ma’lumotlarning maxfiyligini ta’minlash uchun umumiy qabul qilingan texnik va tashkiliy choralarni ko’rish. 5.1.6. Abonentga uning iltimosiga binoan ushbu Shartnoma shartlariga muvofiq qo’shimcha xizmatlarni taqdim etish; 5.1.7. Abonentni xizmatning rasmiy veb-saytida xizmat ko’rsatishning normal rejimining buzilishiga olib kelishi mumkin bo’lgan texnik xizmat ko’rsatish, profilaktik va rejalashtirilgan ta’mirlashni boshlash vaqti va davomiyligi to’g’risida xabardor qilish. 5.2. Provayder quyidagi huquqlarga ega: 5.2.1. Abonent Xizmatlar uchun Dastlabki to‘lov yoki oylik Abonent to‘lovini 100% oldindan to‘lamaguncha xizmatlar ko‘rsatishni rad etish; 5.2.2. Agar Abonentdan olingan zarur hujjatlarda noto‘g‘ri ma’lumotlar bo‘lsa, Abonentga ulanish va xizmatlar ko‘rsatish bo‘yicha ishlarni bajarishni bir tomonlama rad etish; 5.2.3. Abonentga xizmat ko’rsatishni rad etish, agar rad etish quyidagi hollarda tegishli tarzda tasdiqlangan bo’lsa: – O‘zbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirining 21-maydagi buyrug‘i bilan tasdiqlangan “Ma’lumotlar tarmog‘i, shu jumladan Internet tarmog‘i xizmatlarini ko‘rsatish qoidalari”da belgilangan majburiyatlarga rioya qilmaslik; 2018 yil 173-son; – texnik, jismoniy, topografik yoki boshqa tabiiy to’siqlar tufayli xizmatlarni taqdim etishning iloji bo’lmasa; 5.2.4. Bir tomonlama tartibda yangi tariflarni joriy etish va amaldagilarini o‘zgartirish, bu haqda Abonentni o‘zgartirishdan kamida 10 (O‘n) kalendar kun oldin xabardor qilgan holda, xizmatning rasmiy veb-saytida ma’lumot joylashtirish. 5.2.5. Shartnomani bir tomonlama tartibda bekor qilgan holda, quyidagi hollarda Abonentga xizmatlar ko‘rsatishni to‘xtatish: – Abonent tomonidan ushbu Shartnoma va unga Qo’shimchalar shartlarini buzish; – Abonentning Provayder tarmog’idagi nosozliklarga olib keladigan har qanday harakatlari; – olingan xizmatlardan noqonuniy yoki tijorat maqsadlarida foydalanish; – mahalliy tarmoqlarni tashkil qilish va/yoki ikki yoki undan ortiq kompyuterlarni bir-biriga ulash orqali Xizmatga ulanish orqali xizmatdan tijorat maqsadlarida foydalanish; – jamoaviy foydalanish uchun punktlarni tashkil qilishda xizmatdan foydalanish (“Internet-klublar”, “Internet-kafelar”, har qanday o’quv va o’quv markazlari); – Abonentning tarmoq resurslariga ruxsatsiz kirishni olishga qaratilgan harakatlari. 5.2.6. Tarqalishi O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga zid bo‘lgan har qanday ma’lumotlarni uzatishni rad etish.
  1. OBUNANNING HUQUQ VA MAJBURLARI
6.1. Abonent o’z zimmasiga oladi: 6.1.1.Provayderning joriy hisobvarag‘iga zarur avans to‘lovlarini o‘z vaqtida amalga oshirish orqali Shaxsiy hisobning ijobiy qoldig‘ini saqlash. 6.1.2. Abonent Xizmatlardan foydalanish uchun barcha javobgarlikni o’z zimmasiga oladi. Abonent tomonidan imtiyozlar olish maqsadida Shartnoma bo’yicha Xizmatdan har qanday tijorat maqsadlarida foydalanishga (xizmatni boshqa jismoniy yoki yuridik shaxsga qayta sotish) yo’l qo’yilmaydi. 6.1.3. Xizmatni ulash bo’yicha texnik ishlar tugagan kundan boshlab 5 (besh) ish kuni ichida Xizmatni faollashtirish. 6.1.4. Xizmatlardan O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga rioya qilgan holda, uchinchi shaxslarning huquq va qonuniy manfaatlarini buzmagan holda hamda ularga zarar yetkazmasdan foydalaning. 6.1.5. Vaqti-vaqti bilan (kamida 7 kun ichida bir marta) xizmatning rasmiy veb-saytidagi o’zgarishlarni tekshiring. 6.2. Abonent quyidagi huquqlarga ega: 6.2.1. Taqdim etilgan xizmatlardan foydalanish bilan bog’liq savollaringiz bo’lsa, Provayderning maslahat va texnik yordamidan foydalaning. 6.2.2. Provayder veb-saytida iste’molchi mulki va ko’rsatilayotgan xizmatlar sifati haqida ma’lumot oling. 6.2.3. Shaxsiy kabinetda ko’rsatilgan xizmatlar va shaxsiy hisobdagi mablag’lar qoldig’i haqida ma’lumot oling. 6.2.4. Shartnomada belgilangan tartibda da’volarni taqdim eting.
  1. PREVYDERNING MAS’uliyati.
7.1. Provayder amaldagi qonunchilikka muvofiq Shartnoma bo’yicha o’z majburiyatlarini bajarish uchun javobgardir. 7.2. Provayderga tegishli bo‘lmagan, Provayder nazorati ostida bo‘lmagan yoki Provayderga bog‘liq bo‘lmagan sabablarga ko‘ra yuzaga kelgan uskuna va/yoki dasturiy ta’minot nosozliklari yuzaga kelganda Xizmat ko‘rsatishdagi uzilishlar uchun Provayder javobgar emas. boshqaruv. 7.3. Provayder tarmoqning ishlashi va rivojlanishini ta’minlash zarurati bilan bog’liq uskunalar, dasturiy ta’minot yoki boshqa ishlarni almashtirish bilan bog’liq xizmatlarni ko’rsatishda to’liq yoki qisman uzilishlar uchun javobgar emas. 7.4. Provayder Internetning alohida segmentlarining ishlashi va mavjudligi uchun javobgar emas. 7.5. Provayder provayderning mas’uliyat doirasidan tashqarida joylashgan Internetdagi tugunlar yoki serverlar bilan ma’lumot almashish imkoniyatini kafolatlamaydi. 7.6. Provayder xizmatlar ko’rsatishda qisqa (15 daqiqadan ko’p bo’lmagan) uzilishlar uchun javobgar emas. 7.7. Provayder Abonentning autentifikatsiya ma’lumotlari kiritilganda sodir bo‘lgan uchinchi shaxslarning harakatlari, shuningdek, ularning oqibatlari uchun javobgar emas. 7.8. Provayder yo‘qotilgan foyda, abonent tomonidan Xizmatdan foydalanish yoki foydalana olmaslik natijasida etkazilgan to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoki bilvosita zarar uchun, shu jumladan xatolar, kamchiliklar, ishdagi uzilishlar, funktsiyalarning o‘zgarishi, nuqsonlar, ishda kechikishlar va boshqalar. ma’lumotlarni uzatishda. 7.9. Provayder shahar va boshqa umumiy foydalanishdagi aloqa tarmoqlarining sifati, shuningdek, xizmatlar sifatining yomonlashuvi va/yoki provayder doirasidan tashqarida bo‘lgan sabablarga ko‘ra bevosita yoki bilvosita sodir bo‘lgan uzilishlar uchun javobgar emas. mas’uliyat. 7.10. Provayder Xizmatlardan foydalanishda Abonent tomonidan olingan va uzatilayotgan ma’lumotlarning to‘g‘riligi va mazmuni uchun javobgar emas. 7.11. Provayder Abonent tomonidan buxgalteriya hisobi ma’lumotlari va boshqa ma’lumotlarning oshkor etilishi yoki Abonent tomonidan yo‘qotilishi munosabati bilan Abonentga yetkazilgan zarar uchun javobgar emas. 7.12. Xizmatlardan foydalanish huquqi to’xtatilgandan so’ng, Provayder uchinchi shaxslarni Abonentning Xizmatlardan foydalanish huquqidan mahrum qilinganligi va bunday ogohlantirish yoki uning yo’qligi natijasida yuzaga kelishi mumkin bo’lgan oqibatlar haqida xabardor qilish yoki xabardor qilmaslik uchun javobgar emas.
  1. OBUNANNING MAS’uliyati
8.1. Abonent amaldagi qonunchilikka muvofiq o’z majburiyatlarini bajarish uchun javobgardir. 8.2. Abonent Shartnomaga Ilovalarda keltirilgan xizmatlardan foydalanish Qoidalarining bajarilishi uchun javobgardir. 8.3. Abonent Xizmatlardan foydalanish orqali amalga oshirilgan barcha harakatlar, shuningdek ularning oqibatlari uchun amaldagi qonunchilikka muvofiq javobgar bo‘ladi. 8.4. Abonent maxfiylikni saqlash va o’zining Autentifikatsiya ma’lumotlarini uchinchi shaxslardan himoya qilish, shuningdek, Autentifikatsiya ma’lumotlarini oshkor qilish va/yoki ruxsatsiz foydalanish natijasida yuzaga kelishi mumkin bo’lgan oqibatlar uchun to’liq javobgardir. 8.5. Abonent foydalanish jarayonida olingan materiallar, tovarlar va xizmatlardan foydalanish bilan bog’liq to’liq javobgarlik va risklarni o’z zimmasiga oladi. Xizmatlar. 8.6. Abonent Xizmatlardan foydalangan holda uzatiladigan ma’lumotlarning mazmuni, to’g’riligi va qonuniyligi uchun faqat Abonent javobgar bo’ladi.
  1. MUMKIN KUCH HOLATLARI
9.1. Tomonlar, agar bajarmaslik (to’g’ri bajarmaslik) uchun fors-major holatlari (tabiiy ofatlar, yong’inlar, texnogen avariyalar va falokatlar, avariyalar) bo’lsa, Shartnomadan kelib chiqadigan majburiyatlarni bajarmaganlik yoki lozim darajada bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod qilinadi. muhandislik inshootlari va kommunikatsiyalari, davlat hokimiyati va boshqaruvi organlarining me’yoriy-huquqiy hujjatlari, Tomonlarning Shartnoma bo’yicha o’z majburiyatlarini bajarishiga to’sqinlik qiluvchi litsenziyalovchi organ va boshqalar), ya’ni shartnoma tuzilgandan keyin yuzaga kelgan favqulodda va engib bo’lmaydigan holatlar. Shartnoma. 9.2. Majburiyatni bajarmagan taraf majburiyatni bajarish muddati tugaganidan keyin yuzaga kelgan holatlarga murojaat qilishga haqli emas. 9.3. Shartnomaning 9.1-bandida nazarda tutilgan fors-major holatlaridan jabrlangan provayder fors-major holatlari yuzaga kelgan va tugatilgan paytdan e’tiboran 5 (besh) ish kuni ichida ularning yuzaga kelishi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni joylashtirishi shart. , shunga ko’ra, bunday holatlarning tugatilishi haqida Rasmiy veb-sayt xizmatlari. 9.4. Agar boshqa tomon fors-major holatlarining yuzaga kelishi va tugatilishi to‘g‘risida xabardor qilinmagan bo‘lsa, manfaatdor shaxs ularni javobgarlikdan ozod qilish uchun asos sifatida ko‘rsatishga haqli emas, agar bunday holatlarning yuzaga kelishi ham xabar berishga to‘sqinlik qilmasa. 9.5. Fors-major holatlari yuzaga kelgan taqdirda, ushbu Shartnoma bo’yicha majburiyatlarni bajarish muddati bunday holatlar amalda bo’lgan vaqtga mutanosib ravishda, hech qanday yo’qotishlar qoplanmagan holda kechiktiriladi. 9.6. Agar Provayder jabr ko‘rgan fors-major holatlari ketma-ket 30 (o‘ttiz) kundan ortiq davom etsa, Provayder tegishli e’lon qo‘yish orqali Shartnoma bo‘yicha majburiyatlarni bajarishni ko‘rsatilgan asosda rad etishga haqli. Bunday holda, Shartnoma Provayder e’lonida ko’rsatilgan kundan boshlab bekor qilingan hisoblanadi.
  1. NAZILLARNING HALIMI
10.1. Shartnomani bajarish bilan bog’liq har qanday nizo yoki kelishmovchiliklar yuzaga kelgan taqdirda, Tomonlar ularni Tomonlar o’rtasidagi muzokaralar yo’li bilan hal qilish uchun barcha sa’y-harakatlarni amalga oshiradilar. 10.2.Agar nizolar muzokaralar yo‘li bilan hal etilmasa, nizolar amaldagi qonun hujjatlarida belgilangan tartibda vakolatli sudda hal qilinadi. 10.3. Nizoli munosabatlarni vakolatli sudga o’tkazish tartibidan oldin nizoli munosabatlarni da’vo arizasi berish orqali sudgacha hal qilish tartibi bo’lishi kerak. 10.4. Abonentning Xizmatlar bo’yicha da’volarini taqdim etish muddati Xizmatlar taqdim etilgan kundan boshlab bir oyni tashkil qiladi. Provayder ushbu muddatdan keyin berilgan da’volarni ko’rib chiqmaslik huquqiga ega. 10.4. Da’volar Tomonlar tomonidan bir-biriga quyidagicha yuboriladi: 10.4.1. Provayderdan Abonentga – yozma ravishda faks yoki ro’yxatdan o’tgan pochta orqali. 10.4.2. Abonentdan Provayderga – yozma ravishda faks yoki ro’yxatdan o’tgan pochta orqali. 10.5. Da’voda shaxsiy hisob raqami, to’liq ism bo’lishi kerak. Abonent, shuningdek, javob yuborish uchun uning manzili. Ushbu ma’lumotni ko’rsatmasdan, Provayder da’voni ko’rib chiqish uchun qabul qilishni rad etishga haqli. 10.6. Yozma da’volarni ko’rib chiqish natijalari Abonent da’vosining asl nusxasi Provayder tomonidan olingan kundan boshlab bir oy ichida ariza beruvchiga yozma ravishda etkaziladi.
  1. SHARTNOMANING MUVDATI, UNING SHARTLARINI O’ZGARTIRISH YOKI BAJARISH TARTIBI.
11.1. Ushbu Shartnoma muddatsizdir va uning barcha shartlari tomonlardan biri o’z majburiyatlarini bajarishdan bosh tortmaguncha amal qiladi, bu holda Shartnoma bunday rad etilgan paytdan boshlab bekor qilingan hisoblanadi. 11.2. Abonentning Xizmatdan foydalanishda davom etayotganda qo‘shimcha xizmatdan voz kechishi Abonentning yozma arizasi asosida Provayder tomonidan ro‘yxatga olinadi. Agar Provayder ushbu arizani qabul qilsa, Abonentning qo’shimcha xizmatga obunasi bekor qilinadi. Provayder Abonentning ushbu arizasida ko‘rsatilgan kundan boshlab ushbu qo‘shimcha xizmatni ko‘rsatishni va qo‘shimcha xizmat uchun haq olishni to‘xtatadi. Agar Abonentning arizasida ushbu sana ko‘rsatilmagan bo‘lsa, qo‘shimcha xizmatni ko‘rsatish va qo‘shimcha xizmat uchun to‘lovni undirish Abonentning rad javobini ro‘yxatdan o‘tkazgan kundan boshlab to‘xtatiladi, bu ariza Abonentdan olingan kundan boshlab 5 ish kuni ichida amalga oshiriladi. Obunachi. 11.3. Abonent ariza berilgan oy tugashiga 10 (o‘n) kalendar kundan kechiktirmay Shartnomani bekor qilish to‘g‘risida Provayder ofisiga yozma ariza bilan murojaat qilib, Shartnomani bir tomonlama bekor qilishga haqli. 11.4. Abonentga pul mablag‘larini qaytarish Provayder tomonidan Abonentning yozma arizasi asosida, Abonentning bank kartasiga milliy valyutadagi pul mablag‘larini kiritish yo‘li bilan amalga oshiriladi. Qaytish uchun arizada quyidagi ma’lumotlar ko’rsatilishi kerak: -Abonent plastik kartasi ochilgan bank nomi; -MFO Bank; -Tranzit bank hisob raqamiga pul mablag’lari o’tkazilishi kerak; -Abonent plastik kartasining shaxsiy kabineti. 11.5. Provayder Shartnoma shartlarini va/yoki uning Ilovalarini o‘zgartirishga, shu jumladan amaldagi tariflarni o‘zgartirishga, Shartnomaga yangi Ilovalarni kiritishga, Xizmatning rasmiy veb-saytida kamida 10 (o‘n) kalendar e’lon joylashtirish orqali Abonentni xabardor qilish huquqiga ega. o’zgarishlar kuchga kirishidan bir necha kun oldin. 11.7. Xizmatning rasmiy veb-saytida reklama joylashtirish haqiqati, albatta, Provayder tomonidan Abonentni xabardor qilish majburiyatini to’g’ri bajarganligidir. 11.8. Abonent xizmatning rasmiy veb-saytidagi o’zgarishlarni muntazam ravishda tekshirish uchun javobgardir. Shartnomaning amaldagi qoidalari va uning Ilovalaridagi o’zgarishlar to’g’risida xabar berilgandan keyin 10 (O’n) kalendar kunidan keyin xizmatlardan foydalanishni davom ettirish ushbu qoidalarga so’zsiz qo’shilish va ularga rozilik berish hisoblanadi.
  1. BOSHQA SHARTLAR
12.1 Provayder quyidagi hollarda Abonent to’g’risidagi ma’lumotlarni tegishli korxonalar, muassasalar yoki tashkilotlarga taqdim etishga haqli: 12.1.1. Pudratchilar yordamida Abonentning Xizmatlarga ulanishini va/yoki keyinchalik Abonentga texnik xizmat ko’rsatishni tashkil qilishda; 12.1.2. Abonentning domen nomlarini ro’yxatdan o’tkazishda; 12.1.3. Amaldagi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa hollarda. 12.2. Abonent biron-bir muayyan xizmatga kirish uchun Autentifikatsiya ma’lumotlarini yo’qotgan taqdirda, Provayder yo’qolgan ma’lumotlarni Abonentga qayta xabar qiladi va/yoki Abonentning so’rovi bo’yicha Abonent bo’limiga yoki Call-markazga – texnik yordam xizmatiga, parolni o’zgartirishi, Abonentning pasport ma’lumotlarini ko’rsatgan holda. Provayder yo’qolgan ma’lumotlarni Abonentga qayta xabar qiladi va/yoki parolni faqat Abonent xavfsizlik savoliga to’g’ri javob bergan taqdirdagina o’zgartiradi. 12.3. Ushbu Shartnomada nazarda tutilmagan barcha masalalarda tomonlar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi fuqarolik qonunchiligiga amal qiladilar. 12.4. To‘liq ism, pasport ma’lumotlari, yashash joyi, aloqa telefon raqamlari o‘zgartirilganda, Abonent bunday o‘zgartirishlar kiritilgan paytdan e’tiboran o‘n kun ichida Provayderni yozma ravishda xabardor qilish majburiyatini oladi. Aks holda, Abonentning ma’lum oxirgi manziliga yoki aloqa faks raqamiga yuborilgan Provayder xabari to’g’ri uzatilgan hisoblanadi. OOO “INFOBOX” SIRIUS TELEKOM  Bank rekvizitlari:  hisob 2020 8000 1007 5865 4001 HALK BANKDA MFO 00776, INN 304 802 374, OKED 61100 Pochta manzili: O‘zbekiston, Chirchiq, st. P. Yusupov 5 e-mail: info@siriustelecom.uz Telefon: (+99878) 202 32 22